niedziela, 20 grudnia 2015

Inspiracja

Dzi艣 przychodz臋 do was z moim pierwszym postem na tym blogu 馃槉.
Jak pewnie widzicie po tytule co艣 mnie zainspirowa艂o, a mianowicie paznokcie mojej przyjaci贸艂ki.
Jest ona wierna jednemu rodzajowi malowania paznokci (co nie znaczy, 偶e zawsze maluje je tak samo 馃槉) manicure french. 
Ja, mimo 偶e bardzo lubi臋 ten spos贸b to po oko艂o 2 tygodniach malowania paznokci poprostu znudzi艂 mi si臋. 
Pomy艣la艂am sobi臋, wi臋c ... czemu nie po艂膮czy膰 zwyczajnego frenchu z czym艣 co nie by艂oby takie oczywiste.
Ca艂kiem przypadkiem gdy ogl膮da艂am YT trafi艂am ma kilka film贸w z wykorzystaniem manicure french po艂膮czy艂am to w jedn膮 ca艂o艣膰 i oto jest ... 
... moja  inspiracja 馃槉❤️


3 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomys艂 na french manicure, mam do CB takie pytanko czy mog艂aby艣 kiedy艣 zrobi膰 tutorial jak robisz paznokcie?

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ciekawa propozycja. Powodzenia w blogowaniu.

    OdpowiedzUsu艅