sobota, 16 stycznia 2016

Spontaniczna decyzja

Hej!
Dziś przychodzę do was z kolejnym postem.
Na początku z racji tego, że wczoraj w końcu spadł długo wyczekiwany śnieg chciałam zrobić jakieś tematyczne paznokcie.
Z jednej strony pomyślałam, że fajnie byłoby namalować śnieżynki, bałwanki itp.
Kiedy jednak zastanowiłam się chwilkę dłużej to uświadomiłam sobie, że prowadzę tego bloga po to, żeby dzielić się z wami moimi inspiracjami i pisać posty dlatego, że chcę to robić, a nie dlatego, że muszę. Nie miałam za bardzo ochoty na robienie zimowych paznokci tylko na coś bardziej spontanicznego. Miałam już w głowie pomysł co to będzie, ale nie wiedziałam jakich mam użyć kolorów, żeby do siebie pasowały. Wtedy pomyślałam sobie, że skoro ma być to spontaniczne to zamknę oczy i wyciągnę z pudełka trzy przypadkowe kolory.
I oto co wylosowałam ... .


Myślę, że to całkiem niezłe połączenie kolorystyczne.
W sumie to sama bym na to nie wpadła. Tak na marginesie to trochę się bałam, że wylosuję coś co kompletnie by mi nie pasowało. :).
Chciałabym się wam również pochwalić moim nowym lakierem, który kupiłam wczoraj. Może na zdjęciu tego nie widać, ale w rzeczywistości jest on miętowy. Tylko ja jak zwykle malowałam paznokcie, gdy już było ciemno i do zdjęcia musiałam używać sztucznego oświetlenia. :)



Kiedy byłam już w sklepie były ostatnie dwa lakiery tego koloru. Dodam, że jest to edycja limitowana, więc gdybym przyszła jakieś kilka godzin później mogłoby już ich nie być, ale na szczęście zdążyłam.
Co do samych paznokci nie wiem czy nie są zbyt ciemne? (chodzi mi głównie o ten czarny)
Jak myślicie powinnam dodać tam jakieś kolorowe wzorki typu kółeczka, serduszka itp. czy zostawić je tak jak są?
A co do bloga to też mam do was takie pytanie.
Od jakiegoś czasu myślałam o serii postów, w których pisałabym wam o makijażu. (coś takiego jak teraz tylko, że zamiast paznokci make up)
Ale ostatnio (dokładnie wczoraj) wpadłam na pomysł, że oprócz makijażu mogłabym wstawiać zdjęcia z moich sesji zdjęciowych. Tylko, że kiedy zakładałam tego bloga myślałam (byłam wręcz pewna), że będę w nim pisała tylko o paznokciach. Nie wiem czy jak będę tu dodawała paznokcie, make up, te zdjęcia z sesji to czy nie zrobi się z tego jakiś wielki bałagan.
Dlatego też myślałam o założeniu nowego bloga, w którym pisałabym właśnie o tych tematach.
Piszcie w komentarzach co wy o tym myślicie.
Bardzo przyda mi się wasza opinia.
Za chwilę wstawię wam przykładowe zdjęcia, które chciałabym wstawiać na tego nowego bloga.


Nie mogłam tylko znaleźć na laptopie jakiegoś zdjęcia z makijażem, więc wstawię wam przy najbliższej okazji. 
Na dzisiaj to tyle mam nadzieje, że pomożecie podjąć mi właściwą decyzję. 


4 komentarze: