sobota, 23 stycznia 2016

W końcu są ...... .

Hejka!
Dziś przychodzę do was z długo wyczekiwanym postem!
A mianowicie ....... .
Z naklejkami na paznokcie.
Przez ostatni czas jakoś nie mogłam się zmobilizować, żeby zrobić właśnie o tym post. W sumie to sama do końca nie wiem czym to było spowodowane, bo nie jest to nic trudnego ani pracochłonnego. Moje poprzednie paznokcie były robione o wiele dłużej i jakoś dawałam sobie radę. Trochę się rozpisałam, ale przejdźmy do rzeczy. Tak sobie pomyślałam, że skoro w tym tygodniu ma być długi weekend to czemu sobie nie poszaleć z kolorami i nie wybrać na przykład różowego.
Dość długo nie miałam paznokci w takim kolorze, więc postanowiłam zaryzykować i połączyć to z naklejkami.
A oto efekt... .




Oczywiście jak zwykle musiałam robić paznokcie wieczorem, bo nie mogłam wytrzymać do rana, więc zdjęcia mogą być trochę niewyraźne ;-).
To byłoby na tyle.
Żegnam was i do zobaczenia w kolejnym poście!

15 komentarzy:

  1. Przeurocze są te naklejki! Jakbym znalazła takie u siebie w sklepie to bym zaraz kupiła. Kolorek lakieru też cudny. Pozdrawiam cieplutko! Zapraszam do siebie♥ http://bycolorfulprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladny kolorek paznokci. :)
    Tez zawsze jak cos zamowie lub kupie to odrazu musze to sprawdzic. Nie umiem czekac do nastepnego dnia.


    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie to wygląda :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  4. Super paznokcie. Sama nie jestem zwolenniczką naklejek na paznokciach, ale u Ciebie mi się spodobały. Zapraszam do siebie http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ładne naklejeczki, mam podobne tylko bez brokatu :3

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja paznokcie tylko wieczorami robię, nie wiem czemu :-P Bardzo ładny kolor!

    http://agnieszkaa17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Naklejki prezentują się na prawdę świetnie! *,*

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci, ze ja sie strasznie zrazilam do naklejek. Kiedyś używałam takich mięciutkich, białych kwiatków, ktore kochałam naklejac na pazurki i czułam sie z nimi ekstra, ale pózniej kupiłam z Mama jakieś bylejakość płaskie naklejki - w dodatku kolorowe, ktore mi nie pasowały do niczego, a były tak brzydkie, aż przestałam naklejac cokolwiek.
    Zmotywowałaś mnie do spróbowano raz jeszcze. Podobają mi sie Twoje, wyglądają gustownie i mam nadzieje, ze długo wytrzymują na lakierze. :-)

    Super! www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytrzymują bardzo długo, właściwie to dopóki ich nie zmyjesz. Już sam lakier czasami szybciej schodzi. :-)

      Usuń