czwartek, 11 lutego 2016

Moja przygoda z rysowaniem #2

Hejka!
Witam was bardzo serdecznie w kolejnym poście z serii moja przygoda z rysowaniem.
Bardzo się ucieszyłam, gdy zaczęłam czytać wasze komentarze pod poprzednim postem z tej serii.
Myślałam, że skoro prowadzę blog o paznokciach i obserwujecie go właśnie pod tym kątem to nie spodobają wam się posty o rysowaniu. Jednak z całą pewnością mogę powiedzieć, że się myliłam. Bardzo dużo osób pisze do mnie i pyta kiedy dodam kolejny post o rysowaniu. Moja odpowiedź brzmi: dzisiaj. Mam dla was kilka rysunków. Nie wiedziałam do końca jak mam je wam pokazywać (chodzi mi o to, że niektóre to pejzaże inne to portrety itd.) dlatego wpadłam na pomysł, że w jednym tygodniu dodam post o rysowaniu kwiatów, w innym zwierzęta, w jeszcze innym pejzaże ... . Myślałam też o tym, by zrobić może jakiś tutorial o rysowaniu i wstawić wam np. filmik. Chociaż nie jestem do końca pewna czy to dobry pomysł. Napiszcie w komentarzach co wy o tym myślicie. To tyle mojego pisania za chwilę zobaczycie moje kolejne potyczki z ołówkami i zobaczycie jaki był tego efekt końcowy. 


Żonkil jest w prawdzie jeszcze niedokończony (co pewnie wiadać). Mam zamiar nie kolorować go w środku tylko zostawić białego i zrobić ołówkiem ciemne tło, mniej, więcej takie coś jak na górze.


Kolejne moje dzieło to "przewrócona" róża 


 Teraz trochę martwej natury. Stokrotka w kieliszku. Tu też mam zamiar dokończyć ciemne tło, ale jak na razie nie mam na to czasu, a jest to dość pracochłonne.

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. Mam nadzieję, że wam się podobało i zostaniecie ze mną na dłużej. Do zobaczenia w kolejnym poście. 

5 komentarzy:

  1. Nieźle Ci to wychodzi, ćwicz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejciu, świetne te rysunki! ja też trochę rysuję, ale bardziej rysunkowo, to bardziej lubię :) ale więcej maluję, może też zacznij!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę na pewno spróbuję :-)

      Usuń
  3. Naprawdę świetne prace, podziwiam Twój talent :) czekam na kolejne posty z serii!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prace, czekam na inne <3

    http://izaaana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń