środa, 17 lutego 2016

Pomysł na krótkie paznokcie #2

Hejka!
Jak pewnie zdążyliście zobaczyć po tytule przychodzę dziś do was z kolejnym pomysłem na krótkie paznokcie. Jeżeli jesteście tu nowi i nie wiecie dlaczego w ogóle powstała taka seria to zapraszam do poprzedniego posta z tej serii, którego znajdziecie trochę niżej. 
Moja propozycja na dziś to paznokcie z naklejkami. Podobne naklejki mogliście zaobserwować już w poprzednich postach. Co do samych paznokci to malowałam je w weekend, więc są już minimalnie dłuższe niż na zdjęciu. Myślę, że posty o krótkich paznokciach pojawią się jeszcze kilka razy, ale powoli wracam do normalności, więc nie będzie tego za wiele. Poza tym nie zdziwcie się, jeżeli za kilka dni zobaczycie mnie w długich paznokciach, zaraz wam wyjaśnię o co chodzi. 
Otóż kiedy ostatni raz obcinałam paznokcie obcięłam je po prostu do "zera". Nie wiem czym to jest spowodowane, ale paznokcie u prawej ręki rosną mi szybciej niż u lewej. Miałam już takie sytuacje, że jedne paznokcie były dłuższe od drugich, ale zazwyczaj było to max. 0.3 mm albo nawet mniej. Teraz natomiast jest ogromna różnica, bo paznokcie rosną mi nawet na niektórych palcach prawie 3 razy szybciej. Nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje? Jeżeli mieliście podobną sytuację to kończenie napiszcie o tym w komentarzu i powiedzcie mi co z tym zrobić? Oczywiście najłatwiej jest powiedzieć: obciąć, ale wiecie jak to jest, gdy obcina się tylko jedną rękę. Zawsze gdzieś można krzywo przyciąć albo obciąć za dużo itp. Poza tym jest mi ich trochę szkoda i nie chcę już ich bardziej skracać. 




Na dzisiaj to tyle. Mam nadzieję, że się wam podobało. Za kilka dni mam zamiar napisać dla was specjalny post. Myślę, że powinien pojawić się koło soboty, ale nie obiecuję, że tak będzie. Nie wiem jak wy, ale ja to sobie czasami chyba nie radzę. Nie daję rady uczyć się, (choć i tak rzadko to robię, ale wiecie o co chodzi) prowadzić bloga, na chwilę relaksu też nie mogę sobie pozwolić, bo co chwilę słyszę "posprzątaj pokój","naucz się", "odrób lekcje"...... . Czy wy też macie takie problemy? Macie może jakieś rady jak pogodzić bloga ze szkołą? Jak tak to napiszcie, bardzo mi się to przyda i przynajmniej będę wiedziała, że nie jestem z tym sama. Do zobaczenia w kolejnym poście!
Papa! 



4 komentarze:

  1. Śliczne *-*

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne paznokcie, to nic, ze krótkie :) Nie tylko długie mają ten urok ;)
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie :) : Mój blog♥
    Zajrzysz? Zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolor!
    Zapraszam do siebie, za każdy komentarz się odwdzięczam :))

    princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń