wtorek, 9 lutego 2016

Pomysły na krótkie paznokcie #1

Hejka!
Przychodzę dziś do was z nowym pomysłem na paznokcie!
Zanim jednak zacznę chciałbym wam powiedzieć o kolejnej małej zmianie na blogu. Otóż jakoś tak chyba w poprzedni piątek zdarzyła mi się mało przyjemna sytuacja. Możecie powiedzieć, że to niby nic takiego, ale dla mnie to był jakiś koszmar i przede wszystkim SZOK!!!
Gdy wracałam do domu jakoś mi się osunął szalik no, więc wiadomo chciałam go poprawić. Wtedy właśnie zahaczyłam paznokciem o jakąś wystającą nitkę i TRACH!!!
Odłamał mi się kawałek paznokcia. 
Nie wyglądało to jakoś tragicznie, ale wiadomo nie będę przecież chodziła z ułamanym paznokciem.
Przyszłam, więc do domu i z wielką niechęcią wzięłam do rąk nożyczki. Niestety nie dało się tego przypiłować albo obciąć tak do połowy, bo paznokieć złamał mi się na całej długości. Przez kolejne 3 dni patrzyłam na moje ręce i nie dowierzałam, że należą one do mnie. Właśnie dlatego nie na widzę nosić szalików, czapek itp. 
Z racji tego, że teraz mam "nieco" krótsze paznokcie pomyślałam sobie, że przez kilka następnych dni będę wam wstawiała jakieś pomysły na krótkie paznokcie. Mam nadzieję, że taka seria wam się spodoba chociaż marzę o powrocie do normalności.
Nie przedłużając pokażę wam pomysł na dziś.


Super pomysłem na krótkie paznokcie jest wykorzystanie frenczu na matowym lakierze.
Mi akurat podobał się czarny, ale bardzo ładnie wygląda też czerwony i szary.
Co do sposobu wykonania to ja używam po prostu matowego lakieru, ale nie jest to konieczne. Zdjęcie jak zwykle było zrobione wieczorem, więc nie jest zbyt wyraźne. Post pojawił się trochę później niż planowałam, ale o tym opowiem wam już w kolejnym poście, który powinien pojawić się już jutro! Mam nadzieję, że do zobaczenia!
Papa!


3 komentarze:

  1. Masz świetne paznokcie, ja niestety nie umiem ich malować

    http://fromkatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladnie pomalowane paznokcie, zazdroszcze ;)
    zaobserwowalam juz, licze na rewanz;
    pamietnikvanille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie pomalowane paznokcie :)

    Pozdrawiam
    Alicestyle76.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń