niedziela, 3 kwietnia 2016

Moja przygoda z rysowaniem #3

Hejka!
Witam was bardzo serdecznie w bardzo dłuuugo wyczekiwanym poście! 
Mianowicie mam na myśli kolejny wpis o "mojej przygodzie z rysowaniem".
Chciałam post ten napisać już jakieś kilka tygodni temu, ale jak pewnie wiecie w tym czasie dość dużo się wydarzyło i były ważniejsze tematy, o których chciałam pisać. 
No, ale teraz już tu jestem, więc nie przedłużając zapraszam was do oglądania moich prac. 

Pierwsze co chciałabym wam dzisiaj pokazać to moje pierwsze drzewo.
Tak jak większość moich pierwszych rysunków rysowałam je z książki, którą pewnie już znacie, bo nie raz pokazywałam ją w poprzednich postach z tej serii.


Tu dla porównania z oryginałem.


Kolejny obrazek to mój pierwszy pejzaż. Może nie wyszedł mi on zbyt pięknie, ale myślę, że jak na pierwszy raz to wygląda całkiem przyzwoicie. 


Mam nadzieję, że dzisiejszy dość krótki post wam się spodobał i zostaniecie ze mną na dłużej.
Teraz już na sam koniec mam dla was informację dotyczącą właśnie tej serii. Nie wiem kiedy pojawi się kolejny post o rysowaniu i czy w ogóle się pojawi, bo póki co to pokazałam wam już wszystkie moje rysunki. Oczywiście jeżeli uda mi się narysować coś nowego to niezwłocznie o tym napiszę, ale to raczej nie nastąpi zbyt szybko, bo wiadomo do tego potrzebny jest czas, którego ja nie mam za wiele .. .
Na dzisiaj to tyle, do zobaczenia w kolejnym poście!
Papa!







6 komentarzy:

  1. Chciałabym tak umieć rysować <3
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Zapraszam do obserwacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak byłam mała uwielbiałam rysować i super mi to wychodziło niestety zaniedbałam to i teraz średnio sobie radzę :p
    Zapraszamy :) http://laviciblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, oby tak dalej. Masz talent Ci powiem! :)

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rysujesz genialnie. Nie wiem ile masz lat, bo jestem tutaj pierwszy raz. Podobają mi się Twoje rysunki jednak następnym razem postaraj się o więcej.
    apocalypsefallen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Trzeba szkolić swoje umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń