sobota, 4 czerwca 2016

Liebster Blog Award

Hejka!
Witam was bardzo serdecznie w kolejnym poście. 
Właśnie zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Bardzo się cieszę z tego powodu, ponieważ jest to moja pierwsza nominacja. Nominację dostałam od tej dziewczyny: urodowoimodowo2002.blogspot.com nie przedłużając już za bardzo zacznę odpowiadać na pytania.


1. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?
Pierwsze plany założenia bloga przyszły mi do głowy, gdy dowiedziałam się, że moja przyjaciółka z klasy też pisze. Po jakimś czasie, gdy malowałam sobie paznokcie nagle wpadł mi do głowy pewien pomysł. Chciałam po prostu dzielić się moimi pomysłami z innymi i tak się właśnie zaczęło.

2. Czy cierpisz czasami na „niemoc twórczą” i jak ją zwalczasz?
Wydaje mi się, że nie. Czasem jest tak, że nie mogę napisać posta, ale wynika to raczej z tego, że albo nie mam czasu, albo mi się nie chce, albo po prostu nie mam dostępu do neta. Jak na razie to mam mnóstwo pomysłów na kolejne wpisy i mam nadzieje, że tak zostanie.

3. Kto jest twoim autorytetem i za co go cenisz?
Póki co nikt … :(

4. Co chciałabyś w sobie zmienić?
To trudne pytanie, ale myślę, że chciałabym być bardziej pewna siebie i przestać się bać wszystkich dookoła.

5. Czy masz już plany na przyszłość?
Niby tak, ale wiecie jak to jest w tym wieku. Co chwilę wpada mi do głowy nowy pomysł na życie i co chwilę wszystko się zmienia. Póki co mam jeszcze trochę czasu do namysłu.

6. Jacy ludzie Cię denerwują?
Denerwują mnie ludzie, którzy jak są  „przy tobie” to udają najlepszego przyjaciela, a jak przychodzi co do czego to cię obgadują i takie tam.

7. Jakie masz plany na wakacje?
Takie wstępne plany (bo jeszcze zostało trochę czasu) to na pewno pojedziemy z mamą do Taty, czyli do Bornego (jakby coś to nie wiem jak to się odmienia) i jak przełamię swój strach to pojadę jeszcze na kolonię do Bułgarii – to moja pierwsza, więc trochę się waham.

8. Jakie cechy charakteru najbardziej cenisz u ludzi?
Szczerość – to chyba najbardziej (oczywiście mówimy to o takich normalnych ludziach, z którymi nie jestem w jakiś sposób związana).

9. Czy jesteś osobą tolerancyjną?
Tak, jestem.

10. Gdybyś wiedziała, że dzisiaj jest koniec świata jakbyś go spędziła?
Wydaje mi się, że robiłabym rzeczy, których wcześniej nie próbowałam, a chciałabym spróbować.

11. Czy masz jakąś pasję lub hobby?
Teraz obecnie nie … wiem, że to głupio zabrzmi, ale od jakiegoś czasu chcę zmienić trochę siebie i swoje zainteresowania, ale do niedawna interesowałam się (to była wręcz moja pasja) kulturą wschodnią.

Mam nadzieję, że post wam się spodobał i zostaniecie ze mną na dłużej.

Papa!

5 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji :)
    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wpisy tego typu, na moim blogu są takie chyba ze dwa :) / http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji! W życiu trzeba ryzykować, jeśli tylko ma się taką okazję, nie warto marnować żądnej okazji :) Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fałszywi przyjaciele są najgorsi :/ niestety..

    OdpowiedzUsuń