niedziela, 19 czerwca 2016

Wizyta w Arboretum

Hejka!
Witam was bardzo serdecznie w kolejnym poście. Dosyć długo zastanawiałam się o czym, by tu napisać. W głowie miałam po prostu z milion pomysłów, jednak szybko się ogarnęłam i postanowiłam, że zrobię post fotograficzny. Wcześniej na moim blogu nie pojawiały się wpisy tego typu, dlatego też myślę, że taka mała odmiana dobrze zrobi nam wszystkim.
Jak pewnie widzicie po tytule zdjęcia będą z Arboretum w Wojsławicach, w którym miałam przyjemność być kilka dni temu. Nie chcę już za bardzo przedłużać, ale mam do was takie małe pytanko. Oprócz zdjęć, które za chwilę zobaczycie mam też wiele innych, ponieważ interesuję się fotografowanie przyrody (głównie kwiatów, ale nie tylko), stąd też moje pytanie: czy chcielibyście więcej takich postów? Jeśli tak to napiszcie pod spodem w komentarzu na pewno się odniosę do każdego. 









I jeszcze taki samotnik z mojego ogródka. Nie mogłam się powstrzymać, żeby go nie dodać.


Na dzisiaj to już wszystko. Zdjęcia były robione telefonem komórkowym, ale wydaje mi się, że i tak świetnie wyszły. Jeszcze raz przypominam o pytaniu, które znajduje się powyżej i do zobaczenia w kolejnym poście. 
Papa!



26 komentarzy:

  1. Jestem za większą ilością tego typu postów :)

    Nominowałyśmy Cię do LBA ;)

    Tutaj więcej szczegółów
     

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia telefonem? Wow masz talent. Takie posty są bardzo ciekawe ale też kolorowe. Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie miejsca i rzeczywiście zdjęcia wyszły genialnie, aż trudno uwierzyć, że były robione telefonem :)


    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie jestem za tym pomysłem :D Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  5. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne, magiczne zdjęcia! ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, niesamowite zdjęcia!
    Zdecydowanie chcemy więcej takich postów, pozdrawiam! :*
    sylwiapierlak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +Zostałaś nominowana do LBA, pytania na moim blogu :)
      Miłej zabawy!

      Usuń
  8. zdjęcia wyszły bardzo ładnie, myślę, że powinnaś robić więcej takich postów ;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, najbardziej podoba mi się ten płatek kwiatu z kropelkami :)

    Udanych wakacji!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie, że chcemy więcej takich wpisów! Śliczne te zdjęcia i wcale nie widać, że telefonem. Masz talent.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja osobiście lubię posty, które nie obciążają mi głowy przemyśleniami, a taki fotograficzny jest idealny!

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia robione telefonem?! No chyba sobie żartujesz! Wcale na takie nie wyglądają. Są naprawde świetne i jestem ciekawa jakby ci szło z jakąś dobrą lustrzanką. ;) Krople wody ładnie uchwyciłaś. Uważam, że bez nich zdjęcia mogłyby stracić swój urok.

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są prześliczne. Nie przypuszczałam, że zrobiłaś je komórką. Wow. Świetnie uchwyciłaś krople wody, wszystko wygląda bajecznie!
    maartiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Również byłam w Arboretum :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia *-*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjęcia bardzo fajne najbardziej podobają mi sie te pojedyncze płatki na kamykach ;)

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne odpowiedzi! Zdjęcia mi się mega podobają!
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Super są tego typu posty, tak rozluźniają, jeszcze jak zdjęcia są godne uwagi! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne i inspirujące zdjęcia :) Na pewno będę wpadać częściej

    http://olussblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. umieszczaj tutaj jak najwięcej zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne zdjęcia :) pozdrawiam
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post! Piękne zdjęcia ♡ Pozdrawiam kochana! https://veronicanowicka.blogspot.com/2017/10/diy-przekaski-na-halloween.html

    OdpowiedzUsuń