piątek, 19 sierpnia 2016

Proste, ale efektowne

Hejka! 
Witam was bardzo serdecznie w kolejnym poście. Ostatnio trochę zaniedbałam wpisy dotyczące paznokci i ogólnie same malowanie ich. Jednak teraz mam więcej wolnego czasu i postaram się to nadrobić. 
Dziś przychodzę do was z propozycją, która moim zdaniem nada się zarówno do noszenia na co dzień jak i na bardziej oficjalne wyjścia. Jest bardzo prosta w wykonaniu, a zarazem prezentuje się bardzo efektownie.



Do zrobienia takich paznokci też nie potrzeba zbyt wiele. Wystarczy po prostu lakier i najprostsze naklejki. W moim przypadku sprawdził się szary lakier i białe kwiatki. Z racji tego, że są wakacje możecie użyć bardziej efektownych kolorów. To już kwestia wyobraźni. Mi akurat przypadł do gustu taki, a nie inny styl.



Co do lakieru, którego używałam to nie mam jednego wybranego. Nie mogłam się zdecydować jaki odcień wybrać, więc stworzyłam swój własny. Do jego wykonania użyłam lakierów z safari - czarnego i białego.


Na dzisiaj to już wszystko. Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Do zobaczenia wkrótce.



12 komentarzy:

  1. Świetny kolor, uwielbiam takie odcienie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor :D
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolor,uwielbiam szarości!
    http://nwaldowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też <3 zwłaszcza te, które się tworzy samemu

      Usuń
  4. Bardzo podobają mi się szare pazurki, fajnie się całość prezentuje :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie proste zdobienia, ja ostatnio przerzuciłam się na hybrydki ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdobienia, ja jednak wolę jaśniejszy szary. Ale Twój odcień bardzo ładnie łączy się z białymi kwiatkami. Ciekawy post jak i blog :)

    Pozdrawiam, Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  7. Często wtapiam te naklejki w hybrydę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne paznokcie <3

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy sposób dla osób, które nie lubią się zbytnio bawic w malowanie. ;)

    OdpowiedzUsuń